پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150643
ايراني ها بيشتر چه خودرويي مي خرند؟
تاریخ انتشار : 1393/12/09 08:13:58
نمایش : 1231
رييس اتحاديه دارندگان نمايشگاه و فروشندگان اتومبيل با بيان اينکه هم اکنون خودروهايي با قيمت پايين همچون پرايد،‌ سمند، پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در مقايسه با ديگر خودورها تقاضا بيشتري دارند،‌ گفت: يکي از دلايلي که موجب عدم رونق در بازار خودروهاي وارداتي شده، نبود قيمت‌گذاري نهايي و ثابت است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، رييس اتحاديه دارندگان نمايشگاه و فروشندگان اتومبيل با بيان اينکه هم اکنون خودروهايي با قيمت پايين همچون پرايد،‌ سمند، پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در مقايسه با ديگر خودورها تقاضا بيشتري دارند،‌ گفت: يکي از دلايلي که موجب عدم رونق در بازار خودروهاي وارداتي شده، نبود قيمت‌گذاري نهايي و ثابت است.

غلامحسين قاسميان با بيان اينکه سانتافه بيشترين تقاضا را دارد، اظهار داشت: بازار خريد و فروش خودرو در مقايسه با سال گذشته رونقي ندارد و مردم تمايلي به خريد ندارند.

رييس اتحاديه دارندگان نمايشگاه و فروشندگان اتومبيل تصريح کرد: يکي از دلايلي که موجب عدم رونق در بازار خودروهاي وارداتي شده، نبود قيمت‌گذاري نهايي و ثابت است.

وي افزود: به دليل مباحث و اتفاقاتي که در مورد نحوه قيمت‌گذاري خودروهاي وارداتي به وجود آمد، بازار خريد اين نوع خودروها با کسادي مواجه شد و مردم منتظر تعيين قيمت و ثبات در اين بازار هستند و فعلا خريد نمي‌کنند.

به گفته قاسميان، در حال حاضر خودروهايي با قيمت پايين مثل پرايد،‌ سمند، پژو ۴۰۵ و ۲۰۶ در مقايسه با ديگر خودورها تقاضا دارند.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html